Monday, January 17, 2011

photostatfaxscannnerdanharddisk

hari ni best !
panas cuaca hari ni dan sangkaan aku tepat hujan di petang hari
naseb balik tadi xhujan
tapi sejuk nya bukan kepalang !
dah macam aku duduk dalam lab kat kolej !
hahaha

kadang-kadang aku suka sejuk tapi kadang-kala aku xbape sangat suka

hek?

ok
berpalik pada cite yang aku nak cite

hari ni semua berjalan lancar dan aku suka sangat even perut aku teramat saket tapi aku dunno je kejam siot aku ni !
macam biase waktu lunch aku xpergi makan

KEJAM ! KEJAM ! KEJAM !

seronok je buat keje lepas 1 habes aku g buat lagi keje !
apakah ?
aku dah xkenal penat ke ? tapi aku xkesah sebab kalau aku xbuat macam tuh sampai bila aku nak mahirkan ?

so
buat tuh
buat nieyh
sedar xsedar jam nak masuk kul 5 petang tapi jangan risau waktu balik aku bukanlah pukul 5 petang tapi pukul 6 petang
so berbalik pada pukul 5 tadi
aku ?
macam last week juga kelam kabut pada pukul 5
hahaha
padahal barang2 dah siap d packing cuma tinggal d key-in dan print
haaaaaa
d situ yang lambat ! bukan pe banyak kot berpinar2 mata aku nieyh haaa
kejap huruf kejap number
tapi paling aku suka part men photostat2 nieyh
hahaha
tetttt !
jakun d situ
antara men photostat , fax , ngan scanner aku lagi suka men mesin photostat kat ofis
bhahahaha
bengong aku ni !

ahhhh
tolak tepi pasal case photostat nieyh !
yang paling besh is part time aku blaja men bukak2 hard disk laptop !
dah bukak mesti kene pasang balik kan ?
hahahaha
memang best >.<>
almaklum kat kolej mane de men bukak2 kan
ada tapi bape lah sangat ! !
macam biase bila aku dah seronok sangat mesti punya hal nieyh terjadi
aku bukan balik pukul 6 pun !
aku balik 6.50 petang hebat then menapak jap ke depan nak cari bas ! bile fikir2 balik aku mana ada duit syiling
hahaha
duit syiling aku dah habes
so
lagak macam anak orang kaya

TAXI !

hahahha
bengong naseb ada kalau x ? confirm kene tunggu lama lagi !
so ditu lah tamatnya cite aku hari ni !
:D

No comments:

Post a Comment