Thursday, January 20, 2011

bilakahlarianterakhir

kalau aku boleh terbang dah lama aku terbang
cuma sekarang aku hanya boleh berlari
berlari sejauh mungkin
supaya orang tak perasan apa yang aku lalui
aku pun tak mahu orang laen tau apa yang aku rasa
jadi aku hanya cuma boleh berlari
sebab aku nak simpan rasa ni sorang
mungkin aku tamak tentang rasa
tapi itu apa yang aku rasa jadi aku hanya boleh berlari
berlari sejauh mungkin dan kalau boleh aku dapat berlari mengelilingi dunia
aku sanggup kerana aku mahu sekembalinya aku ke tempat asal aku mahu rasa itu hilang, luput, lenyap
adanya rasa itu buat aku alpa buat aku sakit buat aku terpengaruh dengan keadaan sekeliling yang pada dasarnya boleh membunuh deria rasa aku
jadi aku hanya nak berlari dan terus berlari
:)


No comments:

Post a Comment