Wednesday, January 19, 2011

terpandangmatadia

ari ni dalam sejarah !
sepanjang bermula praktikal aku xpernah sarapan pagi
tapi kenapa entah pagi ni aku terniat nak bersarapan pagi
maybe sebab aku xnak kejam sangat kot
bhahaha
:D

btw ari ni best !
banyak kali aku ternampak DIA even sebenarnya ari ni amat BOSAN tapi memandangkan aku dah terpandang mata DIA
habeslah !
dia punya AURA kuat sangat sapa suruh ?
orang kata
" DARI MATA TURUN KE HATI "
mula2 tuh ok lagi sebab aku xprasan mata dia cuma nampak belakang DIA
tapi sejak DIA yang start dulu tengok aku nak buat macam mana
orang kata
" REZEKI JANGAN DITOLAK MAUT JANGAN DICARI "
habes bengong telah berleluasa ke dalam aku
XD
bengong ke berangan ? tetttt !
haaa sambung balik !
ari ni best + bosan even aku de buat silap 3kali
tapi aku relax je
aku peduli apa !
dah xde kotak so xsalahlah kalau aku nak buat macam tuh so jangan nak cakap apalah
naseb aku xcampur barang ! kalau xlagilah bertambah silap aku
ye aku seorang pelajar yang tegar !

but the best part is !!!
bukanlah pada pandangan mata DIA tapi ari ni aku dapat blaja 3 benda
kenapa 3 benda je ? kenapa xbanyak ? sebab yang laen hari2 aku buat so tuh bukanlah dikira sebagai benda yang baru aku belajarkan ?
betul x ?
2 benda yang sama tapi berlainan situasi dan keadaan
situasi @ keadaan xsama ke ?
aishah ! aishah !
so apa yang best sangat pasal benda yang aku dapat belajar tuh ?
hari ni dengan rasminya aku dapat bogelkan(jangan pk kuning ok) laptop even ada bantuan laen
bhahaha
adoii ! mata aku dah terkelip2 ni ! spoil lah esok bukan keje pun so boleh tidur lewat sikit lah
ahhh
b4 tdo aku nak smbung cite skolah ni !
daaa


No comments:

Post a Comment