Tuesday, January 11, 2011

menyerahtakberertikecundang

tiba-tiba aku sedar
dah lama aku x merepek panjang lebar
saat aku tulis entry kali ni telinga aku di dengarkan dengan lagu

even pagi ni bukan hari ahad tapi aku suka
dan juga
ya betul!
aku kena cuba dan senyum lagi

padahal mata dah terkelip-kelip bagai menandakan
eh tidurlah !
esok mungkin ada lagi
sambunglah esok

tapi aku xnak !
badan aku sakit sejak akhir-akhir ini
anjing mula mengongong
dan aku baru sedar nak masuk 1.30 pagi rupanya..xsangka cepat betul masa berlalu
dah selesai memuat turun lagu yang aku pinta !
tapi ini belum cukup maseh banyak lagi
tiba-tiba mata aku mula segar semula mungkin pengaruh lagu yang aku dengar agaknya
kenapa agaknya?
pening ke?
mungkin tadi kepala aku berdarah
lapar ke?
uit ! aku rasa x..sebab tadi aku dah makan
betul pagi tadi aku xmakan cuma sarapan tapi tuh x menandakan aku lapar
sudahlah aku xmahu bahas tentang ini !
sampai kemana saja xkan habes bercerita tentang makan

tadi aku tengok SECRET GARDEN
lelaki macho lupa ingatan ! dia cuma ingat umurnya 21 tahun padahal dia 34 tahun
dia tahu nama perempuan jelita tapi dia xingat akan wajahnya
sadis !
tapi naseb perempuan jelita xtinggallkan lelaki macho
cuma 1 alasan saja
lelaki macho cintakan perempuan jelita dan perempuan jelita cintakan lelaki macho
sweet !

alasan aku xmahu tidur sekarang
1
DREAM HIGH
xkeluar2 lagi
dan makin lama makin sepet mata aku !
haish !
aku de misi pagi ni janganlah begitu !
ahh aku xlarat

No comments:

Post a Comment